گروه جهادی لبیک یا فاطمة الزهرا سلام ا...علیها

اولین گروه جهادی بومی استان سیستان و بلوچستان

اولین گروه جهادی بومی استان سیستان و بلوچستان

گروه جهادی لبیک یا فاطمة الزهرا سلام ا...علیها

سیستان و بلوچستان به منزله تنگه احد است
و ما پیمان داریم که بمانیم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
عمارنامه
اوقات شرعی
خبرنامه جهادی

جهت یاد آوری دوستان

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ق.ظ

اردوی جهادی رمضان 88

 اولین اردوی جهادی دانشجویان بومی استان

این تصویر مربوط می شود

به

اولین حرکت جهادی گروه لبیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها

روستای جنگیخون شهرستان زهک

گروه جهادی لبیک یا فاطمه الزهرا

نظرات  (۲)

باید که شیوه  خفتنم را عوض کنم

شد شد اگر نشد پتویم را عوض کنم

گاهی برای خفتن در روز لازم است

روزی سه بار جای خفتنم را عوض کنم

دستی به یمین پتو و دستی به یسار آن

پس من چگونه زیر خودم را عوض کنم

با من بچه عمرانی خوب نیستند

باید بچه های عمرانیم را عوض کنم

وقتی پتوی جهادیم پاره شده است

باید پتوی جهادیم را عوض کنم

مرگا به من که با شرکت گلبافتی

یک تکه از پتوی جهادیم را عوض کنم

پاسخ:
بابا طبع شاعری
این همه شما استعداد داری و ما نمیدونیم

واقعا خاطره انگیزه.

دمتون گرم.

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">