گروه جهادی لبیک یا فاطمة الزهرا سلام ا...علیها

اولین گروه جهادی بومی استان سیستان و بلوچستان

اولین گروه جهادی بومی استان سیستان و بلوچستان

گروه جهادی لبیک یا فاطمة الزهرا سلام ا...علیها

سیستان و بلوچستان به منزله تنگه احد است
و ما پیمان داریم که بمانیم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
عمارنامه
اوقات شرعی
خبرنامه جهادی

زندگی مردم بلوچستان

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۱۹ ب.ظ

نمادی زیبا برای وحدت

مسئول گروه جهادی «لبیک یا فاطمه الزهرا(س)» سیستان و بلوچستان زندگی مردم روستای دسک از توابع بلوچستان را نمادی زیبا برای وحدت بین مسلمانان دانست.

حجت الاسلام کاظم زحمتکش در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در زاهدان، بیان کرد:...

گروه جهادی لبیک یا فاطمه الزهرا (س) عید امسال با همراهی 30 دانشجو و طلبه بومی از دانشگاه ها و حوزه علمیه استان برای برگزاری اردوی جهادی عازم روستای دسک از توابع بنت نیکشهر واقع در منطقه بلوچستان شد که این روستا در جاده بنت فنوج بعد از رودخانه محل واقع شده است.
 

وی افزود: وجود آب فراوان در این منطقه، محیطی خوش آب و هوا را در منطقه به وجود آورده است و مردمان این منطقه نیز به مانند همه روستاییان ایرانی بسیار مهربان و بخشنده هستند که زندگی آنها می تواند نمادی زیبا برای وحدت بین مسلمانان باشد؛ زیرا در این روستا شیعه و سنی در کنار یکدیگر و حتی در یک خانواده زندگی بسیار زیبا و شادی را برای خود ساخته اند.
 

مسئول گروه جهادی لبیک یا فاطمه الزهرا (س) گفت: ما در این سفر توانستیم در بحث فعالیت های فرهنگی برخی کلاس ها و برنامه های شاد را برای کودکان از قبیل اردوهای آموزشی و مسابقات ورزشی و همچنین جشن تکلیف برای دختران روستا را برگزار کنیم و البته در بحث عمرانی نیز توانستیم دو تا از خانه  های محرومین روستا را ترمیم نماییم و همچنین دیوار حسینیه آنجا را بالا ببریم.
 

زحمتکش در پایان خاطرنشان کرد:  راههای این روستا به دلیل قرار گرفتن در مسیری صعب العبور و با اندک بارش بارانی بسته می شود و با بسته شدن فصلی مسیر قنات و همچنین با وجود مشکلات بهداشتی و آموزشی، مردم این روستا با مشکل فراوانی روبرو هستند که ما بنا داریم تا در سفر بعدی این مشکلات را نیز حل کنیم.
 

 گروه جهادی لبیک یا فاطمه الزهرا (س) تنها گروه جهادی بومی استان سیستان و بلوچستان است که توانسته است اردوهای خوبی را با شعار خودسازی در این استان برگزار کند.

نظرات  (۲)

باسلام و خسته نباشید
برای فردایی بهتر دعا میکنم 
اگر کسی به من اخرت بدهد من با تمام وجود حاضرم به او دنیا را بدهم
فارق از حب مقام  ما منال

سلام علیکم
واقعا جهاد فرهنگی در این زمینه نیاز است
عاقبتتون بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">