گروه جهادی لبیک یا فاطمة الزهرا سلام ا...علیها

اولین گروه جهادی بومی استان سیستان و بلوچستان

اولین گروه جهادی بومی استان سیستان و بلوچستان

گروه جهادی لبیک یا فاطمة الزهرا سلام ا...علیها

سیستان و بلوچستان به منزله تنگه احد است
و ما پیمان داریم که بمانیم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
عمارنامه
اوقات شرعی
خبرنامه جهادی

قدردانی

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ

نوروز 93

از نشانه ‏های ایمان در وهله اول سپاسگزاری و شکر نسبت به خداوند است که مظهر لطف و بخشش بوده و با نعمتهای فراوان مخلوقاتش را به بندگی و اطاعت از خویش فرمان داده است.

در مرتبه دوم تشکر از کسانی که راه رسیدن به نعمات الهی را هموار نموده و واسطه این فیض شده‏اند وظیفه‏ ای است که مورد سفارش خدا و اولیاء دین می‏باشد که: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» هر کس در مقابل احسان و نیکی بندگان خداوند شکرگزاری نکند خدا را شکر نگفته است.

بنابراین اگر در جامعه روحیه تشکر و قدردانی از انسانهای خیّر، مبتکر و خلّاق از بین برود، گرایش به فعالیت‏های مثبت و سازنده کمرنگ شده و دلسردی و خمودگی جای آن را خواهد گرفت.
از آنجایی که تشکر و تشویق به انگیزش افراد در ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر کمک می‏کند و روح و روان آنها را شاد و بانشاط می‏گرداند، این امر همیشه مورد تأکید اسلام و پیشوایان دینی بوده است.

بدیهی است برادران جهادی تلاش ارزنده شما در بهار فاطمی نوروز 93 با هیچ پاس داشتی  قابل جبران نیست 

ولی بر حسب وظیفه و به نمایندگی از سوی  شورای جهادی به شما برادران جهادی خسته نباشید گفته  و از خداوند جهاندار جان آفرین آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی را  برایتان مسئلت می نماییم.

یا زهرا سلام ا... علیها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">